Sunday, December 26, 2010

semua nak balik

ari ni adik2 and yong nak balik ke tempat masing2.luckily anak2 ada kat sini, kalau tak mesti bosan and forsurely tv adalah teman terbaik waktu itu.laptop xde,anak2 xde..xbest2.mak aku nak masak ape erk ari ni?yelah adik2 nak balik,nak bekalkan diorang makanan...nanti sampai destinasi xyah susah2 nak g cari kt kedai mamak ataupun mak jah's corner.jimat2...dan aku seperti biasa lah,kain baju, penyapu, mop dan semua perkakas2 pembersih y seangkatan dengannya menunggu aku..hahahaha.ikan keli..luper lak.khamis aritu beli ikan keli,ingatkan belut.mak aku suh masak keli tu ari ni..keli masak cili api goreng,sedapnya..dh lama tak makan..huhuuuu.okay la,wanna off now..bakul berisi baju tuk di sidai sudah menunggu di depan aku..hahahha

No comments:

Post a Comment

ebook 21 cerita murah rezeki

Hari ini hari terakhir untuk dapatkan Ebook 21 Cerita Murah Rezeki. Bermula 12 tengah malam ini, harganya akan kembali ke asal, RM99. G...