Saturday, January 29, 2011

7.45am already

work....so many things bout work in my mind.my boss said like this yesterday-"zarina, make sure MPOB siap ari isnin ni yer.650 muar and ledang kita courier isnin ni."kalau dia dah cakap camtu, by hook or by crook, on monday all complete.kalau tak siap, aku yang kena.7.45am already, i have 30 minutes more.how to be a leader?leader at workplace is very different with leader in club at U....hahahaha.but still can use the knowledge and experience to manage the operation.tapi ada 1 benda yang aku tak puas hati, belum ape2 hukuman dah dijatuhkan...relax la, ak baru nak blaja..baru 3 minggu,aku baru bertatih,expect aku dah boleh lari pecut 100m susah la.banyak benda ak kena blaja and kena tahu.bagi ak masa 2 bulan tuk mahir dalam perkara2 yang sepatutnya.lepas tu kalau tak satisfied ngan keja aku, aku rela di hukum...hahahahahhaaa.

No comments:

Post a Comment

ebook 21 cerita murah rezeki

Hari ini hari terakhir untuk dapatkan Ebook 21 Cerita Murah Rezeki. Bermula 12 tengah malam ini, harganya akan kembali ke asal, RM99. G...