Tuesday, August 30, 2011

3 jenis pil, 3 jenis ubat titis

aku baru berjinak-jinak dengan homepathy.disebabkan food poisoning, maka aku telah merujuk sakit yang aku tanggung kepada doktor shima klinik homepathy tempat kawan aku bekerja.cerita punya cerita by handphone, aku dibekalkan dengan 4 jenis pil colourful, ada warna kuning, hijau dan purple-pink.pil-pil ini perlu dikumam.pil-pil ini banyak, kira-kira stok untuk sebulan.tapi minggu depan aku kena pergi jumpa doktor lagi...rawatan susulan.lupa pulak, hasil scan dengan mesin scan manusia, aku kekurangan calcium dan rehat.tekanan darah juga rendah mungkin kesan dari kurang rehat.doktor syorkan aku makan bayam dan kobis untuk tingkatkan calcium dalam badan aku ni.doktor jangan tambah ubat saya ye...sebab saya dah kurangkan 4 pil menjadi 3 pil dan saya juga ada 3 jenis ubat mata yang perlu dipakai.hohohohoooo...seronok kah hidup dfengan ubat ini????????

No comments:

Post a Comment

ebook 21 cerita murah rezeki

Hari ini hari terakhir untuk dapatkan Ebook 21 Cerita Murah Rezeki. Bermula 12 tengah malam ini, harganya akan kembali ke asal, RM99. G...