Friday, May 16, 2014

too kind

ingatkan senang jadi budak baik ni...susah gak rupenya..
saya budak nakal...puasa2 pun boleh nyakat orang lagi..
minta maaf pada yang terkena
betul semalam saya dapatkan rawatan di Hospital Putra
sebab supervisor yang sangat mengambil berat...
dia suruh jumpa pakar kulit

semalam gi spital...hari ini jumpa pensyarah dari ex-U saya
makan sama-sama....dia tak pernah mengajar saya,
tapi dia ingat muka saya =)

on the way balik, kena marah dengan housemate saya
why??????
because i'm tooooooooooooo kind.
dia yang cakap, bukan saya.

kenapa orang tak nampak awak?
awak ni baik sangat...
saya tak pernah jumpa orang sebaik awak
awak kena tegas...
nanti orang  buli awak
saya tahu awak baik

No comments:

Post a Comment

ebook 21 cerita murah rezeki

Hari ini hari terakhir untuk dapatkan Ebook 21 Cerita Murah Rezeki. Bermula 12 tengah malam ini, harganya akan kembali ke asal, RM99. G...