Saturday, March 19, 2016

viva 14032016

Hari yang aku nanti-nantikan
12092012....14032016
3 tahun setengah...
master of civil enginering
syukur

Sv aku cakap very quick viva, 1 hour.
aku tak tahu orang lain viva berapa lama.
syukur...close section viva very smooth.
macam seronok berdiskusi dengan Dr2 yang
cantik dan murah dengan senyuman.

Untuk aku keluar dari bilik viva dengan
senyuman, banyak ujian yang aku hadap.
aku nak cite apa yang aku dapat sepanjang
3 tahun setengah of the journey...

Dari kisah aku daftar....
aku dapat duk hostel. hostel style rumah taman.
housemate aku 8 orang...5 cousework education,
1 research education n 1 research mechy.
datang dari pelbagai background...ada yg pernah kerja,
ada yang sambung terus...
yang best satu kepala.seronok dapat geng.
antaranya...blh lepak kat kedai mkn tengok bola,
blh lepak kat depan tasik...
aku blh join kelas diorang g tgk wayang

Sambung lagi

No comments:

Post a Comment

ebook 21 cerita murah rezeki

Hari ini hari terakhir untuk dapatkan Ebook 21 Cerita Murah Rezeki. Bermula 12 tengah malam ini, harganya akan kembali ke asal, RM99. G...