Saturday, October 29, 2016

Konvokesyen

Bila sebut konvo, yang nak naik pentas mesti rasa seronok.
Aku juga ada rasa gembira...tapi juga rasa tak seronok.
Konvo bukan percuma...
Sewa jubah je dah rm200. Ko tanya aku yang memang
buat macam2 kerja tuk hidup...tu boleh hidup sebulan beb.
Baru jubah...belum gambar, baju, kasut (wajib kasut bertutup).
Etc penginapan tuk family.
Sebelum ni aku relax je bayar gambar family rm2++..tetiba
tuk konvo master ni...outdoor rm50 je.
Ukur baju di badan sendiri beb.
Kawan aku tak datang konvo degree sebab takde duit.
Aku rasa kalau darah daging tak support aku, aku pun tak datang. Banyak nak pakai duit...duniawi.

Yang penting dah selesai dah awal oktober ritu 😊

No comments:

Post a Comment

ebook 21 cerita murah rezeki

Hari ini hari terakhir untuk dapatkan Ebook 21 Cerita Murah Rezeki. Bermula 12 tengah malam ini, harganya akan kembali ke asal, RM99. G...