Thursday, November 22, 2012

saya suka awak

best tak?hehehehehe...tadi aku pergi tengok wayang.lagi sekali Istanbul aku datang.kali ini aku layan dengan kawan-kawan serumah.masih gelak besar bila sampai part dian terkejut tengok banyak kucing dalam rumah. tadi baru tengok aku dia dan tong sampah.best....saya suka awak tapi kenapa la susah sangat nak beritahu awak.saya nak cakap saya suka awak, awak tak perlu ubah diri awak untuk orang yang awak sayang. orang yang senyum sorang-sorang ni ada 2 jenis-satu sebab orang tu tengah bercinta dan lagi satu orang tu gila. kalau la awak tahu yang saya memang tengah angau kat awak. saya nak belajar sampai saya dapat phd. syok erk dapat pakwe cam amir haikal...=)

No comments:

Post a Comment

ebook 21 cerita murah rezeki

Hari ini hari terakhir untuk dapatkan Ebook 21 Cerita Murah Rezeki. Bermula 12 tengah malam ini, harganya akan kembali ke asal, RM99. G...