Thursday, August 29, 2013

Jom Kahwin

hihihii...bunyi cam gatal je kan. nak buat cam Amirah, nak kahwin?...dahsyat baru umur 21 tahun dah matang huh...saya pun pernah terfikir nak cakap jom kahwin kat seseorang tapi tak tercakap. takut salah orang hahahaha...siapa tahu, siapa jodoh saya, angkat tangan....abu? ahmad? aidil? Hanya Allah yang tahu.

Saya nak cakap, awak jom kahwin. Mak saya dah setuju. Awak fikir masak-masak, buat isthikharah...kalau awak yakin bincang la dengan parents awak. Saya redha dengan keputusan awak. Andai awak memang ditakdirkan untuk saya, walau jauh mana pun, kita tetap akan bersatu, INSYAALLAH. Kalau awak bukan untuk saya, buat lah apa cara sekali pun, kita tak mungkin bersatu.

Saya bukan mencari yang sempurna...tapi sempurnanya dia untuk bawa saya ke syurga Allah swt
Saya tidak punya apa-apa, kerana semua yang ada milik Allah swt..

Moga kita bertemu dan bersatu kerana Allah swt...amin


No comments:

Post a Comment

ebook 21 cerita murah rezeki

Hari ini hari terakhir untuk dapatkan Ebook 21 Cerita Murah Rezeki. Bermula 12 tengah malam ini, harganya akan kembali ke asal, RM99. G...