Wednesday, September 17, 2014

kereta kita

best..full mark!
aku suka cerita macam ni
pengorbanan seorang ayah
sanggup jual kereta untuk
anak yang nak sambung belajar
anak yang bertanggungjawab
dapatkan balik kereta ayah dia

bagus...suka sangat
saga yang lejen

kat rumah ada sebiji
mak aku sayang gila kereta tu
aku pun sayang
sebaya aku kereta tu
ayah aku beli januari 1986
aku lahir jun 1986
memang NX 9866 best
tahan lama, puas dah jalan
mak aku bawa dari segamat ke b.penawar
elok je beb

tapi sekarang
memang dah rosak
body pun dah karat
bocor sana-sini

bila tengok cerita semalam
rasa cam nak repair
tapi cam tak berbaloi pulak

ntah la beb..
tunggu dan lihat je lah

No comments:

Post a Comment

ebook 21 cerita murah rezeki

Hari ini hari terakhir untuk dapatkan Ebook 21 Cerita Murah Rezeki. Bermula 12 tengah malam ini, harganya akan kembali ke asal, RM99. G...