Sunday, September 14, 2014

pengapit

seumur hidup aku...ini yang pertama
first time jadi pengapit...
anak dagang memang camni lah...
kawan satu malaysia..
kalau duk kampung, satu kampung kita kenal
kawan-kawan sebaya pun ramai kan
tapi aku nama je duk kampung,
berapa orang je yang aku kenal

alhamdulillah majlis berjalan dengan sempurna
aku sebagai pengapit
sangat lega...huhuhhuhuu
cam tak cukup tanah aku
ada satu lagi jemputan
nasib baik dekat ngan rumah...

dah lama tak jadi penonton
majlis akad nikah..
semalam, aku pun cuak
pengantin perempuan diam
pengantin lelaki relaks je,
sekali lafaz je, SAH

alhamdulillah moga bahagia ke syurga =)

dalam 1001 rasa tetiba ada sesuatu
yang menarik perhatian aku..
kalau dulu, dalam baris, memang kita perlukan
benda ni, tuk kurangkan rasa penat
aku dah lama dah tak buat...
betul..tak ada niat lain
sekadar menikmat keindahan ciptaan Tuhan


No comments:

Post a Comment

ebook 21 cerita murah rezeki

Hari ini hari terakhir untuk dapatkan Ebook 21 Cerita Murah Rezeki. Bermula 12 tengah malam ini, harganya akan kembali ke asal, RM99. G...