Monday, December 15, 2014

muntah kuning

sooryyyy..tajuk cam eeeeeeeee
lastweek aku sakit....
dalam tidur sebelah kepala sakit
sakit oooo...rasa nak hantuk kat dinding

tekak loya..2.30 pagi
uwekk...kahak putih
baring balik...
uwekk...roti yang aku telan kul 6 petang semalam
uwekk...masih ada roti..
uwekk...muntah kuning
uwekk...kuning dan pahit
perit weeeeiiii
it was 6.00 am
dan aku pun tertidur kepenatan

call k.ju minta hantar PKU
sampai PKU around 9.30 pagi
masuk Unit Kecemasan
first time in UTHM
blood pressure okay
temperature okay

what happen? and why?
awak tidur lambat?
nope..saya tidur kul 10-6, paling lewat 12.
awak salah makan ni, perut masuk angin.

maaf MA, saya tak terima ulasan awak.
aku dapat panadol, buscovan, ubat gastrik, ubat muntah
balik makan roti 2 keping dan tidur

bangun-bangun ada mesej dari Dr
speed recover...have a good rest.

minta housemate belikan bubur...
Ya Allah...tak semua orang simpati
walaupun keadaan tersedak

aku call mak aku
mak tanya aku sakit sebab tak makan ke?
takde duit nak makan ke?
and she cried.....
i'm sorry mak....coz make u worried
balik ye..siap-siap la barang

i'm coming home...
pergh kat uma sambung pula..
cirit-birit beb...
tak tahu nak cakap ape.
kalau pengalaman lalu
cirit + muntah = keracunan
agak-agak la...aku makan roti n biskut kot

asal makan ubat je aku tidur
dah macam makan pil tidur
bosan...life yang tak best.

hari yang ketiga dah okay..
just sakit kepala sikit-sikit
aku rasa ada benda yang tak kena
nak gi klinik homeopathy takde duit
duk diam-diam je kat uma


















No comments:

Post a Comment

ebook 21 cerita murah rezeki

Hari ini hari terakhir untuk dapatkan Ebook 21 Cerita Murah Rezeki. Bermula 12 tengah malam ini, harganya akan kembali ke asal, RM99. G...