Saturday, January 17, 2015

rasa bersyukur

tetiba aku terfikirkan mak aku
betapa bersyukurnya aku
sebab masih diberi peluang untuk berbakti
kepada mak aku

aku memang niat nak stay kat rumah
biarlah orang nak cakap
belajar tinggi-tinggi tapi tak guna pun
aku nak jaga mak aku, kau jealous kan?

kadang-kadang aku setuju dengan ayat ni
seorang ibu boleh jaga 10 orang anak
tapi 10 orang anak belum tentu boleh jaga seorang ibu

aku tak nak mak aku rasa camtu
biarlah akak2 n adik2 aku stay 
where ever they want....
aku suka je duk kampung, boleh buat macam2
aku memang budak kampung
my soul, appearance...

kenapa di usia emas mereka masih kena
basuh baju sendiri, masak sendiri?
pening, demam, batuk sendiri?
they are getting older....
supposedly u as their child give them the high class service

u are lucky enough coz ur parents still can do it by themselves
if they ill.......then how?????????




No comments:

Post a Comment

ebook 21 cerita murah rezeki

Hari ini hari terakhir untuk dapatkan Ebook 21 Cerita Murah Rezeki. Bermula 12 tengah malam ini, harganya akan kembali ke asal, RM99. G...