Saturday, January 17, 2015

gemuk dan aku

gemuk ni satu perkataan yang semua orang tak suka
aku pun tak suka...tapi sedar je memang dah gemuk pun

Dr Shima tanya ada ambil steroid ke
tak lah...aku tahu yang steroid leh gemukkan orang
masa aku treatment kat HSNZ dulu
kesian budak tu...
dah macam kena pam dah

agaknya...Dr tengok aku dah macam kena pam kot
bila kita spend time kat kerusi je
less movement memang gemuk suka
hhahahahahahahaaaa
kenapa?
sebab pembakaran lemak kurang...
jadi dia duk je dengan selesanya dalam badan

duduk menyebabkan peha besar...
hahahahaha...inilah punca peha besar


No comments:

Post a Comment

ebook 21 cerita murah rezeki

Hari ini hari terakhir untuk dapatkan Ebook 21 Cerita Murah Rezeki. Bermula 12 tengah malam ini, harganya akan kembali ke asal, RM99. G...