Monday, February 23, 2015

daftar budak baru

lastweek aku terlibat dengan pendaftaran budak baru
satu hari ..9pg-6ptg..lama kan...

aku pun tak aspect selama itu...
aku okay je..
bila masuk peak hour,
dengan suhu bilik bertambah panas,
aku pun jadi panas.
aku termarah budak baru 2 orang

kau ingat senang ayin nak marah orang?
tengah peak hour,
juniors tu boleh buat lawatan
macam site supervisor lawat tapak projek

kalau waktu lengang aku tak kisah
waktu makan tengahari,
parents tunggu
do please show good manner
do respect others
yang datang dari jauh

memang kenalah setepek ngan aku
minta maaflah dik, akak terpaksa tegur


No comments:

Post a Comment

ebook 21 cerita murah rezeki

Hari ini hari terakhir untuk dapatkan Ebook 21 Cerita Murah Rezeki. Bermula 12 tengah malam ini, harganya akan kembali ke asal, RM99. G...