Friday, February 19, 2016

ayin n buns

impak besar tidur jam 2 lebih pagi adalah bingung.
dalam kebingungan plus sakit romberg,
aku berjaya mendapat kepercayaan sebagai
si penjual roti....hihihihi
bit surprise...rezeki, alhamdulillah.

semalam, 18hb februari...
bermulalah kerjaya aku sebagai si penjual roti.
yang bestnya apa, kawan-kawan dok tanya 
berapa komisyen yang aku dapat....
hahahahahaha...aku pun tak tahu.
andai kata aku kena mark up harga...
aku anggap ni as my first trial as bun's seller.
alhamdulillah 8 bun selamat dibeli.

Aku tak bincang pun dengan k.aizan pasal komisyen.
mudah-mudahan roti aku habis hari ni
ada lagi 17 bun....murah je,RM1....untuk 
penggemar bun cam aku at least beli 2....hihihi

No comments:

Post a Comment

ebook 21 cerita murah rezeki

Hari ini hari terakhir untuk dapatkan Ebook 21 Cerita Murah Rezeki. Bermula 12 tengah malam ini, harganya akan kembali ke asal, RM99. G...