Tuesday, January 15, 2019

tudung

sambil lipat tudung
teringat pula dialog sembang dengan kawan
pasal tudung...
dia tunjuk tudung baru dia, dia cakap rm10 je
boleh la kan (maksudnya sepadan la dengan corak tudung tu)

saya balas, tudung saya memang biasa rm10
paling mahal pun, belasan ringgit.. tak lebih rm20

dia balas...untungnya siapa dapat awak
ada kawan saya pakai bookitta
mahal tudung tu
saya jawab tahu mahal, tapi tak tahu lah harga
cuba google...hahahahah the price is RM129 per piece
yang ariani pun ada

masing-masing ada pendapat tersendiri
saya pegang tudung tu as pakaian untuk tutup
aurat saya...
biarlah orang nak nilai saya
comot ke, tak updated ke, tak pandai bergaya ke
as long as aurat saya terpelihara,
itu yang utama

No comments:

Post a Comment

ebook 21 cerita murah rezeki

Hari ini hari terakhir untuk dapatkan Ebook 21 Cerita Murah Rezeki. Bermula 12 tengah malam ini, harganya akan kembali ke asal, RM99. G...