Friday, February 15, 2019

jemputan kahwin

jemputan kahwin pun boleh jadi isu besar
kenapa aku tidak dijemput?
aku tak tahu pun dia nak kahwin
kenapa kau dapat goodies, aku tak dapat pun

maaf, saya tidak terlibat
pengantin ada masalah emosi
jadi yang dia rasa okay dengan dia je dijemput
maka adalah kenalan yang tidak dijemput
dan menimbulkan seribu persoalan

syukur saya hanya pemerhati
bukan pelakon tambahan
dan kisah ini hilang dibawa angin

bersihkanlah hati
tak semua orang mampu terima BURUKnya kita
jadi kenapa kita tidak boleh terima kekurangan orang lain
sedangkan kita punya BURUK kita sendiri
dan bersyukurlah bila masih ada yang setia di sekeliling kita
sedangkan mereka tahu KEBURUKAN kita

No comments:

Post a Comment

ebook 21 cerita murah rezeki

Hari ini hari terakhir untuk dapatkan Ebook 21 Cerita Murah Rezeki. Bermula 12 tengah malam ini, harganya akan kembali ke asal, RM99. G...