Saturday, November 30, 2013

bila terpaksa berpisah dengan Mr.K

aku dan kopi@nescafe memang tidak dapat dipisahkan....
nak cakap tegar tu tak juga...tapi hari-hari aku minum
kadar normal aku minum 2 cawan sehari...
bila kritikal aku minum sampai 4 cawan sehari
macam ubat penenang waktu-waktu serabut
kawan-kawan ni tak minum nescafe
bagus kan kawan-kawan aku
yang bagusnya diorang tak marah cuma nasihat suruh
kurangkan minum nes...okay
setakat dengar je nasihat diorang
minggu  lepas aku sakit kepala..
sakit kepala sebelah kanan...sakit bangat
aku pun pergilah urut..
tukang urut cakap angin dik..
sekali pantangnya tak boleh minum kopi
oh no man..........
aku cuba buktikan yang tanpa kopi juga aku boleh hidup
memang boleh..tapi kalau dapat minum kopi lagi best ..huuhuu
setakat ni aku berjaya 5 hari tanpa kopi.


No comments:

Post a Comment

ebook 21 cerita murah rezeki

Hari ini hari terakhir untuk dapatkan Ebook 21 Cerita Murah Rezeki. Bermula 12 tengah malam ini, harganya akan kembali ke asal, RM99. G...