Saturday, November 30, 2013

diarhea

ni paling lama...2 minggu cirit-birit
korang pernah? aku tak pernah...hari-hari okay
memang rasa cam letih sangat tapi tu la...
dah pergi klinik tapi tak kurang juga.
sudah nya gi spital...
kot la kena tahan wad sebab dah 2 minggu...
hampeh...dia bagi ubat je, mc pun sebab aku minta
sampai habis ubat tu aku makan...
memang sakit la..
nak tahu kenapa....
sebab ubat tu tahan toksik dari kuar...
tak cam seksa lak kan..
dah la aku ni memang natural daily buang toksik
kes lain pulak...nasib baik 2 hari je..
memang lepas ni kalau kena lagi aku tahu nak buat apa..

ada kawan aku cakap minum air kelapa..
dah hilang sakit, berapa biji kelapa aku dapat
mak aku memang dah risau...
lupa lak aku memang ada problem ngan perut
perut aku sensitif...kena jaga makan

aku pernah kena cirit-birit yang lama
masa tu aku matrix...
tapi ada la rest gak..
ini stiap hari...tak lembik lak aku

No comments:

Post a Comment

ebook 21 cerita murah rezeki

Hari ini hari terakhir untuk dapatkan Ebook 21 Cerita Murah Rezeki. Bermula 12 tengah malam ini, harganya akan kembali ke asal, RM99. G...