Tuesday, February 11, 2014

jangan tahu bawa je

aku nak minta maaf la...memang terbakar bila
orang cakap ayat camni kat aku...
jangan tahu bawa je...pedas bangat sih.

kalau nama nyer ladies yang owner or driver
memang awal-awal lagi dah cop
jangan tahu bawa je...
silap la brader...aku cek keretaku..
aku pam tayar, cek air bateri, air wiper, coolant
jangan main taram je boleh tak...

mungkin driver-driver perempuan yang awak kenal
tak ambil kisah sangat tentang kereta yang mereka bawa,
tapi saya sangat kisah..
sebab saya bawa orang-orang yang saya sayang.
dan mungkin sebab awak lelaki, awak lagi teliti dari saya.
terima kasih sebab tegur walaupun pedas.

saya tak nak disebabkan sikap sambil lewa kat kereta saya,
orang-orang yang saya sayang menjadi mangsa.

to all car owner or driver,
please check your car before your journey
and drive carefully =)



No comments:

Post a Comment

ebook 21 cerita murah rezeki

Hari ini hari terakhir untuk dapatkan Ebook 21 Cerita Murah Rezeki. Bermula 12 tengah malam ini, harganya akan kembali ke asal, RM99. G...