Sunday, March 31, 2019

nasi lemak

nasi lemak memang sangat dekat di hati aku
tak kisah lah orang nak cakap kolestrol tinggi ke
yang penting nasi lemak yang aku masak sedap
bunyi cam berlagak....macam...
aku makan siap bertambah beb
serius kau kena rasa sekali...hiihiihiii

hari ni aku buat nasi lemak
selepas almost 3 minggu
sebelum ni aku buat, 6mac
mak aku nak makan banyak masa tu
tapi dia cakap dia penat
siap beritahu adik-beradik aku
by phone call, yang nasi lemak aku sedap
6mac tu aku buat nasi goreng and nasi lemak
yes of course mak aku makan kedua-duanya

so right now nasi lemak yang aku masak
ada kenangan terindah dengan mak aku
hari ni anip said thank you kat aku
sebab buat nasi lemak sedap...hihihi
lunch pun dia repeat makan nasi lemak aku



No comments:

Post a Comment

ebook 21 cerita murah rezeki

Hari ini hari terakhir untuk dapatkan Ebook 21 Cerita Murah Rezeki. Bermula 12 tengah malam ini, harganya akan kembali ke asal, RM99. G...