Friday, September 27, 2013

aku yang kurang sihat

alhamduilillah...Allah bagi aku ruang untuk merehatkan diri..
aku selsema, sakit tekak, panas sikit dan batuk skali...
mungkin terlalu penat dengan aktiviti duniawi...
lastweek pergi kuching...balik sini jumaat malam, sabtu aku balik kampung..
yes kampung aku tak la jauh mana pun 2 jam je...
alhamdulillah lab work aku start balik nextweek...jadi kerahan otak je yang berlaku
memang badan aku penat..penat kerja kat kuching tu tak habis lagi
so minggu ni, badan mengeluarkan signboard, i need a rest
silalah berehat cik ayin...refill back ur energy..
nextweek is more tough and selamat makan ubat



No comments:

Post a Comment

ebook 21 cerita murah rezeki

Hari ini hari terakhir untuk dapatkan Ebook 21 Cerita Murah Rezeki. Bermula 12 tengah malam ini, harganya akan kembali ke asal, RM99. G...