Friday, September 27, 2013

best friend forever (BFF)

korang ada bff tak? tak kisah la, sama jantina ke, berlainan jantina ke...
bff yang sama jantina ngan aku ada dalam 4-5 orang...bff yang berlainan jantina ada 2 orang..
sesetengah kita ni ada yang terlalu rigid, maka bff yang berlainan jantina selalu disalah ertikan...
perlu ke setiap persahabatan antara lelaki dan perempuan berakhir di jinjang pelamin?
ya mungkin rakan-rakan tengok kami rapat...tapi itu bukan bermaksud kami suka antara satu sama lain.
sebab bff yang satu itu belum bermakwe...kenapa dengan bff lagi satu ok je...tiada gosip-gosip liar.
kelahi ngan makwe, saya tolong pujuk makwe nyer...jadi saya tak nampak apa-apa
masalah di situ...sama juga dengan bff sejantina....lesbian ke saya, bila asyik bersama bff sejantina?
kita selesa untuk berkongsi kisah jatuh bangun kita bersama bff kita...
so tak perlulah fikir yang bukan-bukan kerana bff itu bukan untuk dimiliki tetapi sekadar berkongsi rasa.
jodoh saya rahsia Allah swt..

No comments:

Post a Comment

ebook 21 cerita murah rezeki

Hari ini hari terakhir untuk dapatkan Ebook 21 Cerita Murah Rezeki. Bermula 12 tengah malam ini, harganya akan kembali ke asal, RM99. G...