Tuesday, September 24, 2013

SEIC 2013

Alhamdulillah selesai sudah satu conference,SEIC 2013.
bertempat di Kuching,Sarawak, maka pertama kali aku menaiki kapal terbang.
teruja????hahaha...tidak. pemergian yang penuh kontroversi, maka keterujaan hilang dalam awan JB-KCG.

pasti mendapat pengalaman yang berharga. Alhamdulillah semua urusan dipermudahkan.
dan In Sha Allah akan sampai lagi bersama orang-orang tersayang. tempat yang sangat menarik, makanan
yang sedap, udara yang bersih.Sangat sesuai untuk mentenangkan hati dan mengosongkan otak.

Terima Kasih Ya Allah kerana memberi aku peluang untuk merasai nikmat itu walau dalam keadaan kontroversi...Ya aku bukan manusia sempurna yang mampu memenuhi setiap kehendak manusia lain.
Tapi beri aku peluang dan ruang untuk memperbaiki semua kesalahan yang aku lalukan dan cuba memenuhi kehendak manusia lain.

Sarawak...we will meet again

No comments:

Post a Comment

ebook 21 cerita murah rezeki

Hari ini hari terakhir untuk dapatkan Ebook 21 Cerita Murah Rezeki. Bermula 12 tengah malam ini, harganya akan kembali ke asal, RM99. G...