Friday, June 27, 2014

johor cuti 4 hari

johor cuti khamis, jumaat, sabtu dan ahad
tu lah..rugi betul la..kan syok balik kampung
siapa suruh tak pulun siapkan writing ni awal-awal?

1 julai beb due date...
everyday aku countdown....
i know i can do it
sedih beb..bila terpaksa cakap camni ngan mak

aku: mak, orang nak balik, tapi kerja orang tak siap lagi
mak: tak boleh buat kat uma ke?
aku: banyak sangat kertas nak kena angkut..ni pun
       tido ngan kertas.berbeg-beg nak angkut
mak: mak ngah pun tanya, tak balik?
aku: kalau keje orang siap, orang balik tapi tak janji
mak: ye lah..siapkan lah keje tu
aku: mak, orang dah beli kurma dah tadi...
mak: mak pun dah beli..mak ngah belikan yusuf taiyubb

sila siapkan writing..Chapter 4..wait for me...

SELAMAT BERPUASA DAN BERTERAWIH =)




   

No comments:

Post a Comment

ebook 21 cerita murah rezeki

Hari ini hari terakhir untuk dapatkan Ebook 21 Cerita Murah Rezeki. Bermula 12 tengah malam ini, harganya akan kembali ke asal, RM99. G...