Wednesday, June 25, 2014

pitam while driving

semalam...
aku dan tini gi kampus
nak ambik syikin..
syikin masuk je kereta
terus cakap tak berhenti
sebelum dia masuk, aku dah baca
ayat kursi, maghrib kan
takut la ada yang ikut balik

sampai main entrance kampus
aku dah rasa lain macam
tahan zarina...dekat je
ok aku drive je..
kenapa aku rasa kereta2
yang datang dari arah bertentangan
cam jap lampu dia ok,
jap malap....
kenapa pandangan mata cam ok
jap tak ni...
this is dangerous...
dalam keta ada 3 manusia
kenapa aku tak ambik link tuk balik uma??

gi makan jap..hope lepas makan ok
nak tukar link tu pun, lama giller
and giler bahaya
sebab jap aku nampak motor yang banyak2 tu
jap g aku nampak motor tu jauh giler
jap g motor tu takde...

alhamdulillah, purple aku
selamat di parking kan..
aku cakap kat teman2, aku tak boleh drive
bahaya..rasa nak pitam
can anyone drive?
they said they can't
minta housemate datang tuk bantuan

syikin continue bercakap, tak puas hati, risau
and blah blah blah..
tini cakap banyak kali, dah la, dah lepas
nama pun syikin....blah blah blah
dan aku tengah tahan sakit sebelah kepala

dan tiba-tiba aku cakap
STOP IT...awak buat saya lagi sakit kepala
dan aku terus bangun, bayar makanan aku..
elok je jalan ke ke purple,
housemate@bantuan pun sampai

alhamdulillah...
selamat sampai di rumah..
syikin wat air gula..
this is first time aku minum air gula
tampal koyok kat kepala
sakitkan...tahan je la semua
sebelah kepala memang sakit sangat
rasa nak hantuk kat dinding

ALhamdulillah sekarang dahok..
masih ada rase sakit kepala...
hope all become ok

No comments:

Post a Comment

ebook 21 cerita murah rezeki

Hari ini hari terakhir untuk dapatkan Ebook 21 Cerita Murah Rezeki. Bermula 12 tengah malam ini, harganya akan kembali ke asal, RM99. G...