Friday, June 27, 2014

baucar buku

hehehehehehehe
di saat fenomena baucar buku sudah habis
aku, baru nak guna baucar buku

tadi aku berjaya menggunakan
3 keping dari baucar buku yang ada
so ada lagi 2 keping
simpan untuk keperluan

aku nak share sikit pasal buku
yang aku beli tadi..
tak banyak pun.. 3 buah je tapi total RM150
mahal? sepadan ngan bukunya

buku pertama: ENSIKLOPEDIA SOLAT
buku hard cover harga rm100
kedai tu bagi diskaun 15%..so dapat RM85
buku ni ada doa harian, ibu..
so aku rasa, memang harus dimiliki

buku kedua: SYARAH AL-HIKAM
pakcik aku pesan bertahun-tahun dah
suruh aku baca buku saufi al-hikam
dia cakap, kalau tak jumpa boleh pinjam dari dia
betul, susah nak cari...
dari aku kat terengganu dulu,
memang  susah nak cari..
aku pernah tanya kat ustaz yang jual buku
dia tanya aku balik, awak nak siri ke berapa?
dengan gaya angkuhnya...
tak tahu pulak ada banyak siri
ustaz tu cakap ada 7 siri
owh okay...tapi dia takde buku ni

pencarian yang tidak berpenghujung...
alhamdulillah hari ini 27062014 aku memiliki
syarah al-hikam jilid 2...last stok tadi..rezeki beb
lepas ni kena cari jilid1 la...

buku ketiga: CERITA CINTA AHMAD AMMAR
aku memang kagum ngan tokoh muda ni
nanti aku dah baca, baru aku cerita ea..

Alhamdulillah...dalam lelah, ada rasa bahagia =)








No comments:

Post a Comment

ebook 21 cerita murah rezeki

Hari ini hari terakhir untuk dapatkan Ebook 21 Cerita Murah Rezeki. Bermula 12 tengah malam ini, harganya akan kembali ke asal, RM99. G...