Thursday, June 26, 2014

stop it

lagi sekali berhadapan dengan
manusia yang tamak...
aku pasti kau sedar
dan pura-pura tidak sedar
kau boleh main permainan ciptaan kau
sampai kau rasa nak berhenti
dan aku berhenti di sini

sampai satu tahap kita rasa give up
so i need to stop it
bila kita cuba sehabis baik
tapi macam sia-sia
kena on moving

aku dah penat
penat bermain
just same like u mikail
menunggu sesuatu yang tak pasti
mengharap pada benda yang 50-50
at the end aku YANG sakit
SO better BERHENTI!

kenapa kena terjebak
dengan benda yang merepek cam ni?
aku yang memberi ruang dan peluang?
aku manusia biasa...
mana mungkin menolak ujian dari NYA



2 comments:

  1. rajinnya la update blog....tahniah...hihiii

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya Allah.. ada orang baca rupanye..anyway terima kasih anonymous..lain kali tinggal la nickname =)

      Delete

ebook 21 cerita murah rezeki

Hari ini hari terakhir untuk dapatkan Ebook 21 Cerita Murah Rezeki. Bermula 12 tengah malam ini, harganya akan kembali ke asal, RM99. G...