Monday, December 28, 2015

trip huruhara 2

Ni sambungan...
hari kedua Trip huruhara

selepas drama berbayar, aku ingatkan diri
jangan cakap pape even salah sekalipun, diam je.

Pagi tu aku tanya, plan for today. Ko diam je.
fine...aku dah tahu ko tak mampu nak cakap dengan aku.

Takpe, aku tak kisah pun.
Aku bagi 3.5/15 as markah leadership ko.
hahahaha...nasib baik takde penilaian.
selama aku gi trip pun, adik2 yang lead. Okay je.
takde masalah pun, siap refer aku.
mungkin ego ko tercalar atas ketegasan aku.

Korang gi makan rojak, pastu gi parade.
kat parade baru aku bersatu balik dengan team.
pastu gi kompleks haji ismail.
hahahaha
yang ni aku tak faham....dah tahu nak beli coklat
berbeg2, tapi not rushing to buy it.
seriously....cakap kumpul kul 2, hahaahaaa
2.20 baru cukup semua, ko pun 2.20.
kesian kat driver...dah la panas.
take note..padahal mamat2 dah sempoi layan rokok.

tiket kul 3.30..sampai jeti kul 3. Ada setengah jam lagi.
aku lari ke surau. Ada yg gi makan, ada yg jaga beg,
ada yg bergambar dgn helang, ada yg tunggu owner van.
dan yg plg penting yg beli tiket masih otw ke jeti.

drama berbayar 2...
3.30ptg, pemegang tiket tak sampai lagi...hahaahaha
aku tak risau kiteorang terlepas feri. Yang aku risau
orang-orang yang menunggu kami di jeti sana.
kami berjaya masuk tanpa tiket, alhamdulillah 5 minit
kemudian semua ada dalam feri termasuk pemegang tiket.

masa ambil sample, hahaahahaaa..
plastik tu ko tak lapiskan...aku diam je.
ko kan pandai....buk plastik koyak, tanah jatuh.
aku pun kesian, plastik tu kena lapis dua.
aku pun enjoykan diri ambil tanah, sampai tudung pun kotor.
its okay...aku enjoy

Pastu bersihkan diri kat masjid, kumpul kul 8.
ko n 1 girl tak siap lagi. ko cakap gi kedai makan dulu.
punya lah jauh menapak, dengan beg berat aku..
sampai kena tunggu ko kat situ, berdiri.
aku duk je tepi bangunan tu.
ko sampai bincang2, pastu kawan aku cakap jom kak.
kawan aku cakap kita makan kfc, sebab p.cik bus
nak ambil kul 8.30 n takkan berhenti kat rnr.
aku tengok jam 8.20. Dalam hati kenapa kfc?

On the way gi kfc, ada kedai makan jual nasi campur.
aku n 2 orang lagi guy beli nasi campur, bungkus.
Pastu berkejar ke kfc.
dah sampai kfc, tetiba tunang ko cakap
bus at the same place...which is at the jeti.
perghhhhhhh nak tercabut weh kaki 3 manusia ni.
jeti tengah2 kedai makan tadi and kfc.

Alhamdulillah naik bus, makan and tidur.
lega beb...kul 6 sampai u.
berakhirlah trip huruhara ini.


No comments:

Post a Comment

ebook 21 cerita murah rezeki

Hari ini hari terakhir untuk dapatkan Ebook 21 Cerita Murah Rezeki. Bermula 12 tengah malam ini, harganya akan kembali ke asal, RM99. G...