Monday, December 28, 2015

penyakit tidur dah datang

Penyakit tidur aku akan datang apabila
aku stress dan sakit.

Aku adalah manusia yang jarang tidur siang.
balik dari trip huruhara, aku terus pergi urut.
memang sakit badan, sampai nenek pun sakit.

badan cam nak demam, tak demam.
balik kampung, macam biasa kerja
tak pernah habis. Penat.
paling kesian adik bongsu, jadi runner.
dia cakap penat weh.
aku cakap camtu lah aku setiap minggu.
nak gi pasaraya, pasar tani, kemas rumah,
masak, pastu drive balik batu pahat.
kalau ada kenduri, nak gi kenduri.

kat kampung ni dah 2 hari aku tidur siang.
badan masih sakit.

No comments:

Post a Comment

ebook 21 cerita murah rezeki

Hari ini hari terakhir untuk dapatkan Ebook 21 Cerita Murah Rezeki. Bermula 12 tengah malam ini, harganya akan kembali ke asal, RM99. G...