Thursday, January 28, 2016

team leader

bila aku dilantik sebagai team leader
lagi sekali aku kena pergi trip di utara

tapi kali ini trip ini berbeza
1) sebab team leader adalah aku
2) aku ada 5 hari sahaja untuk preparation sebelum pergi
3) aku demam
4) weekend tu adik aku bertunang
5) to be honest aku tak nak pergi pun sebenarnya

aku setuju untuk pikul amanah ni as my last contribution to DMS group
pasal balik kg untuk majlis pertunangan tu, rasa sempat sampai sebelum majlis
demam tu memang uncontrol la...selsema aku hijau kot.

okay..first aku kena gitau mak aku kan...memang mak tak bagi pergi
aku gi PKU pulak, Dr Mai pun tak bagi pergi...ckp je saya tak bagi.siap pesan jangan main panas
BFFs aku pun cam berat hati nak bagi pergi....sebab tersepit

aku kan tak suka gila kuasa, dan mengarah2 ni...bukan aku
percaya pada anak buah and work in a team
so far semua okay
alhamdulillah semua bagi kerjasama yang baik...
syukur. hope they enjoyed this trip
kalau ada yang tak puas hati, aku minta maaf


No comments:

Post a Comment

ebook 21 cerita murah rezeki

Hari ini hari terakhir untuk dapatkan Ebook 21 Cerita Murah Rezeki. Bermula 12 tengah malam ini, harganya akan kembali ke asal, RM99. G...