Sunday, August 17, 2014

drive,drive n drive

jujur aku penat..
khamis ada jamuan hari raya..
gotong-royong ngan kawan-kawan 2 hari
pastu drive 2 jam..
maghrib sampai segamat..
esoknya pergi klang
drive 4 jam...
sabtu, drive balik 4jam lagi
dah sampai, maghrib dulu, shopping barang dapur
pulak...makan malam tak lagi
ahad (hari ni) drive balik batu pahat, 2 jam
ada seminar, kena jumpa sv

jujur aku penat...
immediately...unexpected
speechless....
kalau korang terkejut,
aku yang drive ni pun terkejut
nasib baik klang, kalau kota bahru
mau demam aku...

aku nak cakap,
kalau korang still ada parents,
boleh tolong tak, tanya khabar mereka
tak payah nak excuses sangat la...
takut menyesal di kemudian hari


No comments:

Post a Comment

ebook 21 cerita murah rezeki

Hari ini hari terakhir untuk dapatkan Ebook 21 Cerita Murah Rezeki. Bermula 12 tengah malam ini, harganya akan kembali ke asal, RM99. G...