Thursday, August 28, 2014

maafkan aku

maafkan aku
andai esok aku dijemput Illahi
aku cuba menjadi yang terbaik
untuk bonda, makngah, bang ik
kak long, kak an dan family, ep dan dek may
ayahanda, makndak, jal dan ana

aku
manusia biasa
yang tak lari dari salah silap
andai ada tutur kata yang menusuk
maafkan aku
andai ada perilaku yang kurang enak
maafkan aku
andai ada hutang budi,
maafkan aku
andai ada hutang duit
ambillah duit simpananku

buat kawan-ros,
terima kasih kerana sentiasa ada
dalam aku ketawa,
dalam aku menangis
dalam aku hilang punca
terima kasih kawan

untuk k.ju
terima kasih banyak-banyak
kerana terima saya seadanya
ikatan persaudaraan yang sangat kukuh
bagai darah daging sendiri
menyokong saya, tolong saya
dengar cerita dunia saya
hanya Allah yang mampu membalas

untuk JM0/11@JM1/16
terima kasih kawan-kawan
syukur atas pertemuan itu

untuk bff lelaki saya
terima kasih kerana
sentasa menyokong saya
saya sayang bffs

buat semua sv,
terima kasih atas semua ilmu,
tunjuk ajar yang diberikan
terima kasih kerana terima saya
sebagai anak didik dan sabar
dengan kerenah saya

andai saya dijemput Illahi
sedekahkan Al-Fatihah untuk saya
terima kasih semua


No comments:

Post a Comment

ebook 21 cerita murah rezeki

Hari ini hari terakhir untuk dapatkan Ebook 21 Cerita Murah Rezeki. Bermula 12 tengah malam ini, harganya akan kembali ke asal, RM99. G...