Thursday, August 28, 2014

sangat tabah

hari ini ada yang bertanya
macam mana awak  boleh sangat tabah?
jujur, saya tiada jawapan

pelbagai jawapan saya bagi
soalan cepumas kan
jawapan pun hentam kromo je la...hehehe
antaranya...
saya masih single
saya ni hati kering...
kalau sensitif, dah lama mati..=)
betul, kalau sikit-sikit kecik hati,
touching bagai...saya tak pasti
dengan keadaan saya sekarang

tapi saya terlupa nak beritahu satu jawapan pasti
doa saya setiap hari
Ya Allah Ya Tuhanku 
berikanlah aku kekuatan mental dan fizikal 
dalam mengharungi perjalanan master ini

bff saya cakap, orang tak tahu apa yang
saya harung, dan orang tengok saya okay je

betul..hidup saya huru-hara
tunggang-terbalik
kalau terlebih ke kiri, senget sebelah..
saya kena seimbang kiri dan kanan

sebab tu hati saya kering
macam-macam hal
saya tak mampu nak feel semua







No comments:

Post a Comment

ebook 21 cerita murah rezeki

Hari ini hari terakhir untuk dapatkan Ebook 21 Cerita Murah Rezeki. Bermula 12 tengah malam ini, harganya akan kembali ke asal, RM99. G...