Wednesday, August 20, 2014

phD

lepas ni akak sambung phD?
aku hanya mampu tersenyum..
master pun tak habis lagi..

betul, niat nak sambung memang ada
supervisor suruh aku sambung
tak kisah la oversea ke, malaysia ke

bila cerita dekat mak
hasil perbincangan dengan supervisor
you fragile, outside is not suitable for you
i think lecturer fit  with you
you buat phD, every month get 2.5k,
then after 3 years you get phD
it is not difficult coz u have been trained
for 2 years to find literature review
right now gomen pun kerja kontrak
master ni tengah-tengah
nak jadi lecturer pun dapat lecturer kontrak
mak suruh istikharah

aku juga keliru
2 tahun mengharungi...
financial, healthy, supervisors,
friends, environment, family
aku tak pasti..
mampu ke nak harung lagi sekali
untuk tempoh yang lebih lama

aku belum mula istikharah lagi

No comments:

Post a Comment

ebook 21 cerita murah rezeki

Hari ini hari terakhir untuk dapatkan Ebook 21 Cerita Murah Rezeki. Bermula 12 tengah malam ini, harganya akan kembali ke asal, RM99. G...