Thursday, July 17, 2014

A Y I N

ayin..ayin dan ayin
suke giler nickname ni
so guys, do please call me ayin

camne aku leh dapat  name ayin
name kat uma ina beb..ayu gitu
bila aku masuk SAKTI
it sound weird when boys call me ina...
lagi-lagi time nak minta tolong
meleret-leret...iinnnaaaaaaaaaaa
eeyeek...geli gilerrrrr
so, aku minta classmate iwah namanya
create a nickname for me
ada a few name-arin..erin..ain..rin..

semua aku reject..dan tetiba terkeluar ayin..
wow, sangat suka coz very suitable dengan aku
time tu tak berapa nak guna sangat nickname ni
yang panggil aku ayin, a few je cam p-jan, chikun
aku pun ok je, tak kisah sangat.

bila masuk PKN, matrix and U, memang aku guna nama ayin...
pada aku, ayin bukan sekadar nama
tapi ada semangat, ketabahan, positif, sempoi.

bila kerja, takkan nak guna nickname kan
very unprofessional..lagi-lagi berpangkat penolong pengurus

masa aku insep dulu,
ada lecture poli tanya,
how u get the name, ayin?
unexpected question...
aku jawab masa zaman sekolah dulu

aku prefer orang panggil ayin
kerana ada macam-macam dalam a y i n
sekian, terima kasih

i love my nickname =)

No comments:

Post a Comment

ebook 21 cerita murah rezeki

Hari ini hari terakhir untuk dapatkan Ebook 21 Cerita Murah Rezeki. Bermula 12 tengah malam ini, harganya akan kembali ke asal, RM99. G...