Wednesday, July 2, 2014

stress je sakit

aku nak tanya
kalau stress kau buat ape?
makan banyak-banyak?
shopping?
pergi bercuti?
tidur?
menangis?
marah-marah?

aku?
aku suka tidur...
kalau tengok aku tidur cam telan ubat
tu maknanya aku tengah stress
jangan cakap bukan-bukan
nanti aku bertukar menjadi singa

lagi simptom stress aku adalah kesihatan
kalau aku stress selalunya
aku akan cirit-birit
berhari-hari...takde selera makan
terhidrat beb....letih skali
jangan tanya la,nape muka cam tak sememeh
orang tengah sakit

ni ada simptom terbaru....
pitam...adoiiiiii
aku pun tak tahu nak cakap apa..
sampai tak berani nak memandu..

geram sangat..
sebab bile aku stress, kesihatan terjejas
jadi tak boleh stress
pesanan untuk diri sendiri
sila kawal stress untuk kesihatan yang baik

No comments:

Post a Comment

ebook 21 cerita murah rezeki

Hari ini hari terakhir untuk dapatkan Ebook 21 Cerita Murah Rezeki. Bermula 12 tengah malam ini, harganya akan kembali ke asal, RM99. G...