Thursday, July 3, 2014

we are not means together

we are not means together
biarlah satu dunia melihat keakraban kami
tapi hati dan perasaan tidak mampu menipu
macam mana nak tukar bff to lover?
it is not easy right?

aku pun tak mampu
why do people surrounding judge macam-macam?
maybe we looks like soulmate@pasangan serasi
but the reality we are friend

tetiba teringat zaman sek men dulu..
aku dapat birthday card dari kawan sek ren
perempuan okay...
at the end dia tulis I MISS YOU
kawan aku baca dan terus buat muka geli
adoiii...sempit sangat la pemikiran kau
kau ingat pakwe-makwe je leh I MISS U???

back to my story
berkali-kali aku bertegas
kalau aku nak, dah lama aku cakap
tak yah nak wakil bagai semua
aku dah cakap 
aku takde masalah pun kalau dia ngan sape-sape
kau yang ada masalah kan..

kadang-kadang aku tak faham..
kenapa kita kena tipu diri sendiri?
memang mak, dan adik-beradik AKU
tahu most of my life story..
dari zaman aku hingusan lagi...
yang kau nak fikir bukan-bukan tu kenapa?
rugilah dengan darah daging sendiri pun ada GAP

pesanan untuk diri sendiri
spot-check diri sendiri
sebelum spot-check orang lain

SELAMAT BERPUASA =)


No comments:

Post a Comment

ebook 21 cerita murah rezeki

Hari ini hari terakhir untuk dapatkan Ebook 21 Cerita Murah Rezeki. Bermula 12 tengah malam ini, harganya akan kembali ke asal, RM99. G...