Friday, December 14, 2012

aku tetap sokong Harimau Malaya

Semalam aku gi layan bola kat kedai makan.aku dan 2 orang lagi.nak cakap kiteorang ni minat giler bola tu, tak lah...tapi teruja untuk sokong pasukan malaysia.i'm malaysian, kalau ko rasa tak nak sokong harimau malaya tak yah cakap lebih, sebab aku tak suka.aku sokong sebab harimau malaya maruah malaysia. kalau ko sebagai rakyat malaysia kondem pasukan negara sendiri, baik tukar warganegara jerrrrrrrrrrrr.
agak-agak ko lah kan, warganegara negara lain nak sokong harimau malaya ke????ko pikir lah sendiri.
ref korea tu memang KEJAM...aku lagi suka ref inggeris masa harimau malaya lawan kat malaysia-gentleman jer. rasa cam kesian gile kat harimau malaya. takpe harimau malaya, i always support u. kepada mereka yang support harimau malaya, teruskan memberi moral support, because they play for OURS MALAYSIA.

No comments:

Post a Comment

ebook 21 cerita murah rezeki

Hari ini hari terakhir untuk dapatkan Ebook 21 Cerita Murah Rezeki. Bermula 12 tengah malam ini, harganya akan kembali ke asal, RM99. G...