Saturday, December 1, 2012

tolonglah doktor

rabu 28/11/2012 aku ada appointment dengan doktor mata. disebabkan ini fisrt time pergi hospital muar dari batu pahat, maka saya mengambil masa hampir 2 jam untuk sampai ke hospital muar. dengan keadaan kereta yang hanya membenarkan saya memecut setakat 80km/j, jadi saya tiba di hospital pada 10.30pagi-setengah jam lewat dari waktu yang ditetapkan. punyalah ramai orang, jam 11.30 saya buat ujian penglihatan.tunggu dan akhirnya saya bergayut dengan mummy saya selama 50minit. jam hampit menunjukan 1 tengahari, kenapa masih ramai yang menunggu giliran untuk berjumpa doktor?dan nombor yang tertera 3003...sedangkan giliran saya 3027.jam 1.50 baru dapat jumpa doktor...doktor punya layanan fuh, kecik hati saya doktor.kalau mulut saya laser, dah lama saya sound doktor.kalau doktor tak makan tengahhari lagi, kami yang tunggu di luar itu pun belum makan lagi.saya yang masih muda, diluar tu ramai nya warga emas

No comments:

Post a Comment

ebook 21 cerita murah rezeki

Hari ini hari terakhir untuk dapatkan Ebook 21 Cerita Murah Rezeki. Bermula 12 tengah malam ini, harganya akan kembali ke asal, RM99. G...