Tuesday, December 25, 2012

sakit

muka aku yang kena romberg ni kerap sangat sakit.aku pun tak tahu kenapa.kawan-kawan buat assumption aku stress.mungkin aku stress.tapi aku ok je.stress tu ada tapi risau tu lebih lagi.sakit sampai menangis.ko fahamkan cam mana rasa sakit sampai mengeluarkan airmata.ini bahagian aku...aku tahu Allah bagi sebab aku mampu, walaupun kadang-kadang aku kalah dengan emosi aku sendiri.life must go on...aku kena kuat.romberg dah sebati dengan aku, dah hampir 16 tahun romberg bersama aku, takkan sakit yang sekejap-sekejap ini aku nak mengalah ngan romberg. Romberg, ko duk je lah diam-diam.aku nak study la romberg...nak habiskan master aku dan nak teruskan ke doktor filosofi.Kalau ko tak duk diam-diam, cammana aku nak study?


No comments:

Post a Comment

ebook 21 cerita murah rezeki

Hari ini hari terakhir untuk dapatkan Ebook 21 Cerita Murah Rezeki. Bermula 12 tengah malam ini, harganya akan kembali ke asal, RM99. G...